två hjärtan som slår i ett

vet inte hur jag ska börja med detta inlägg, kanske med en ursäkt för jag bloggat så dåligt?
Men samtidigt har jag ju skrivit innan att bloggen är lite utan för just nu och kommer endast skriva när tid och lust finns. Det kommer bli bättring snart, ska även byta blogg sida snart, tycker blogg.se suger. Men det ska jag ta tag i när det finns tid att uppdatera varje dag.
Ikväll är iaf en dag då jag har tid för lite bloggning..
Idag har varit en förjävla bra dag helt enkelt!
Den började härligt med en låååång sovmorgon med åsa, sedan in till stan i det fina vädret för att möta upp bästa felicia, som jag inte träffat på år och dar, så vi alla tre vandrade runt i stan lite..när vi hade tröttnat på att trängas med alla galna männiksor ute i stan så åkte jag och felicia hem till mig, lagade tacos, massa gossip och åt såklart ben&&jerry's, så good! är beroende av den..icke bra! Och påtal om beroende, har varit rökfri nu i 1,5 månad, måste få säga att jag är grym! Jag är stolt, faktiskt.
Och även träningen är igång, efter felicia åkte hem så blev det på med träningskläderna för en lååång spring runda, och denna gång spran jag heeela rundn utan ett enda stop, jag är chockad! innan orkade jag inte ens springa 10 meter utan att jag var tyvungen och stanna av andnings problem och håll.. nu springer jag 2 km utan att ens stanna. Sedan blev det som vanligt springa upp&ner i en lång trappa 20 ggr, sen hem och göra 10 armhövningar + 50 sitsup. Så ser mitt "tränings" schema ut varje dag. Och snart hoppas jag på resultat, och såklart hoppas jag på att motivationen håller i sig så att det blir ett bra resultat. Men det är jobbigt att hålla igång med så mycket jobb, finns ju noll energi kvar. Men jag är en kämpe när det handlar om något jag verkligen vill,då kan jag nästan få grisar till att flyga! ;)

Och om något annat, idag fick jag veta vad jag får tillbaka från skatten, och jo jag anade att jag skulle få en slant tillbaka med tanke på vad jag fått tillbaka alla andra år, vilket varit stora summor..men ville inte tro för mycket om denna gång, för att inte bli besviken. Och besviken det vill jag lova att jag inte blev, snarare tvärtom. Mer än 16tusen ploppar in på kontot i juni månad från skatten..så sjukt! Men såklart helt underbar nyhet!
Så det lönar sig i slut ändan med att jobba arslet av sig.
Det var nog allt om denna dag.
Och sen sist jag skrev har det inte hänt så mycket, hittade sista minuten biljett till alanya för 600 spän, 7 dagar. Blev sjukligt sugen på att bara dra, skulle varit så skönt. Jag saknar alanya riktigt mycket nu, människorna, värmen, party kvällarna, maten, vakterna, saknar helt enkelt livet man levde där nere.
Som jag skrev innan jag åkte hem därifrån sist, så hade jag känslan av att aldrig mer vilja åka ner igen. Men såklart visste jag att den känslan skulle ändras med tiden. En gång i alanya, alltid i alanya. Men en lagom dos räcker, för sen tröttnar man. Människorna där nere är speciella på sitt sätt, på gott & ont.
Nehe nu blev detta en långt inlägg, tror inte ens ni orkade läsa allt detta. Men iaf nu är det sängen som gäller, för imorgon ska jag upp i tid och träna, sedan mot jobbet! Har även räknat ut att jag i slutet av denna månad jobbat över ca52 timmar mer än mitt gamla schema. Jag ska bada i nästkommande lön.
Godnatt finisar! ♥

p.s glöm nu inte ställa om klockan inatt till sommar tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0