A angel without wings

Heeeybäääj!
Då var det ett tag sen sist.. Som jag skrev så är det inte mycket fritid i mitt liv inte, och så rullar det på. Har 6 dagar kvar innan jag får ledigt, det känns inte mer än okey. Cash är ju inget man tackar nej till..
Har hunnit bli sjuk och frisk sen jag skrev sist,så nu återstå det och se hur länge jag lyckas vara frisk denna gången.
Jag har mer eller mindre gått i ide när det gäller utseende, har inte klippt/färgat håret, solat, sminkat mig (mycket) på månader och det känns konstigt. Gå från fix varje dag, till att knappt orka ta på lite mascara. Men orkar inte bry mig, vintern är så dyster och tråkig. Ett plus är att det känns som våren är på väg, det blir man lite piggare och gladare av. Synd bara att man spendera sina dagar inne på en flottig och varm restaurang!
Har väl inte hänt något direkt intressant sen sist mer än lite hemliga projekt som jag har på g , men dem kan jag tyvärr inte avslöja.
Nu kallar sängen, så godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0