02.53

Det suger att inte kunna somna när man verkligen vill och behöver. Jag Skulle aldrig vilat den där timmen på dagen..Lätt att vara efter klok.
Så mina 3 senaste timmar har jag kollat igenom massa sidor på internet, fått massa inspektion och tips på sommar outfits. Så sjukt taggad på sommar nu, få shoppa loss på klänningar,skor, smycken osv! har redan börjat klicka hem en hel del..men håller igen lite, för tror att det kommer komma in mycket snyggt snart. Jag är så snabb i att ändra mig i vad jag tycker om, så ofta tycker jag bara något är snyggt i nån vecka, sedan byter jag stil.. Sjukt jobbigt det där.
Nu blir det att försöka få lite sömn innan jobb! Så godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0