Läängtar lite smått efter min lön nu när jag kikar runt här på internet. Vill kunna shoppa loss lite, var ett tag sen nu juh!
Ska bland annat köpa detta märke, som tydligen ska förlänga och göra så man får fler ögonfransar. Läst en del om det, och det verkar faktiskt funka. Så tänkte att jag också ska testa! Dock rätt så dyrt, 1600 kr för 6 ml. Som räcker 4-6 månader, men det börjar verka efter 4 veckor och håller i ett tag efter man slutat använda det. Så jag hoppas det funkar, värt ett försök iallafall :)
Sen var jag också inne på en löshårs sida, smått sugen på att beställa. Vatt inte så nöjd med mitt förra jag köpte, alldeles för långt och så när jag försökte klippa det blev det inte alls bra. Brukar annars klippa mitt löshår själv (använder inte löshår längre för mitt egna hår är längre än löshåret nu,haha. men innan när jag gjorde det) men då handlade det om någon cm, nu vatt det 1 dm!
Också vill jag köpa en systemkamera, så kollar runt lite efter det med. Dock kan jag ingetting om systemkameror, så får nog vänta tills jag hittar någon som kan hjälpa mig med det!
Och så självklart vill jag handla kläder, men det gör jag aldrig över internet. Nu bor jag i stockholm så har ju liiite större utbud här än i ljungby ;)
Så min lön, ja tack! Men bara 1 vecka kvar.

Förstår egetligen inte varför jag skrev allt detta, vem orkar läsa de menar jag?
men var uttråkad..nu ska jag lägga mig och glo film sedan prata med daniel en stund !
Sedan kallar sängen, jobb imorgon!

´Du frågade mig om jag saknade dig.
Nu efteråt vet jag att jag inte gav dig det rätta svaret.
För jag saknar dig, så jävla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0