friday



Detta är sjukt. En fredag kväll, klockan är 21.26 och jag fundera ärligt på att gå och lägga mig?
Så det blir defentivt inget festande för mig ikväll.
Däremot har jag skämt bort mig själv med tacos. Film & gottis ska jag åka och fixa nu! :) drivedrive!
Sen kommer daniel hit en runda. Efter han åkt hem så ska jag med glädje lägga mig i min sköööna sääng och njuta av mitt lyckliga liv! ha-ha
Kom också att tänka på, detta är min första lediga helg på 3 år. (okej någon helg där & där har man haft ledigt, men de är då inte många) ska bli sköönt, men ovanligt!
Nehe nu ska jag kila till Maxi en snabbis, pussen

´ snart älskling. snaart så.

update 23.13
okej. Sova det gick inte. Inte nu iallafall. Jag har en extrem obehaglig klump i magen.
Kan inte förklara känslan mycket bättre än att det känns som man vill spy upp denna känsla/smärta man har i magen?
Jag kan dock inte sätta finger på vad som är fel. Så varför jag mår såhär vet jag inte? läskigt.
Kanske har det hänt någon något? eller är det något som kommer hända? Faktiskt ingen aning. Och inget jag tänker ta reda på nu heller..för ögonen går i kors snart så trött som jag är. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0